Toimitusehdot

Paperipiste Oy:n verkkokaupan toimitusehdot

1. Yleistä

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkinahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.

2. Toimitusaika

Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä ja näin ollen toimitusaika on 1-3 päivää.

Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen maksu- ja toimitustapojen mukaan. Tilisiirtomaksun yhteydessä toimitusajan laskeminen alkaa siitä, kun maksusuoritus näkyy tilillämme.

Tuotekohtaiset toimitusajat näkyvät kunkin tuotteen tuotesivulla. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. Paperipiste Oy ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.

Pyrimme toimittamaan tilaukset aina yhtenä lähetyksenä. Mikäli jotain tilauksen tuotteista ei ole varastossa, tilauksesi jää odottamaan puuttuvia tuotteita. Voimme tarvittaessa toimittaa varastosta heti löytyvät tuotteet erikseen ja loput tuotteet toimitetaan jälkitoimituksella. Tällöin asiakkaalta peritään todellisten toimituskulujen mukainen maksu jälkitoimituksesta. Mikäli olet kiinnostunut jälkitoimituksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja liitä mukaan tilausnumero.

3. Toimituskulut

Verkkokaupan lähetysten toimitusmaksu on 5,90 € riippumatta paketin painosta.

Yli 30 euron tilaukset toimitamme ilman toimitusmaksua.

4. Toimitustavat

Toimitamme tilauksia alla listatuilla toimitustavoilla. Kunkin toimitustavan yhteydestä näet lisäksi toimitusajan. Toimitustapojen saatavuutta rajataan painon mukaan.

Kirje

Pienemmät tilaukset toimitamme kirjeellä. Kaikki kirjeellä lähetettävät tilaukset toimitetaan 1. luokan kirjeinä, joten ne ovat perillä vastaanottajalla pääsääntöisesti lähettämistä seuraavana arkipäivänä.

Toimitamme kirjeitse enintään 2kg painoiset tilaukset. Tätä suuremmat tilaukset toimitetaan aina postipakettina. Pidätämme oikeuden lähettää tilauksen postipakettina, mikäli tilausta ei painon tai liian suuren koon vuoksi pystykään lähettämään kirjeenä.

Nouto Postista

Tilauksesi on noudettavissa lähimmästä Postin toimipisteestä yleensä lähettämistä seuraavana päivänä. Voit seurata paketin etenemistä antamamme seurantakoodin avulla ja lunastaa paketin tämän kyseisen koodin avulla.

Huom! Annathan tilatessasi puhelinnumeron, sillä Posti ei lähetä saapumisilmoitusta enää paperisena versiona.

5. Toimituksen hyväksyminen

Hyväksyt toimitukset viemällä tilauksen loppuun verkkokaupassa.

6. Maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Maksu pankkipainikkeilla
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Paytrail Oyj.

Maksut luottokorteilla
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Paperipisteellä eikä Paytrail Oyj:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.

Lasku
Vain yrityksille ja yhteisöille. Laskusta täytyy aina sopia erikseen etukäteen. Jos olet kiinnostunut tästä vaihtoehdosta, ota meihin yhteyttä joko sähköpostilla tai soittamalla. Alle 100 euron laskuille lisätään 10,00 euron pienlaskutuslisä.

7. Palautukset ja vaihdot

Ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.

Palautusohjeet

Sovi palautuksesta aina erikseen, täytä yhteydenottolomake tai ota yhteyttä sähköpostitse: asiakaspalvelu@paperipiste.fi

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat avaamattomissa pakkauksissa ja myyntikuntoisia. Muutoin veloitamme aiheettomasta palautuksesta aiheutuneet kulut, jotka ovat aina vähintään 25,00€.

Kun palautus on saapunut meille, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse ja otamme palautuksen käsittelyyn.

Mahdollisia ulkomaantilauksia palautettaessa perimme palautuksesta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta.

Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Omat tiedot: nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.
  • Tilinumerosi rahojen palautusta varten tai tieto, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen.
  • Tilausnumero, joka löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellämme kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

Mikäli pystyt toimittamaan tilauksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.

Palautus on maksuton Suomen sisällä. Mahdollisia ulkomaantilauksia palautettaessa perimme palautuksesta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta.

8. Toimituksessa rikkoutuneet tai kadonneet tuotteet

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.

9. Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen. Mikäli olet kuitenkin kiinnostunut tilaamaan tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, ota meihin yhteyttä esim. palautelomakkeen kautta. Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimituskustannukset määräytyvät toimitusmaan mukaan ja toimituskustannukset veloitetaan todellisten toimituskulujen mukaan. Tämän lisäksi lisäämme kaikkiin ulkomaille tehtäviin toimituksiin 10,00 euron laskutuslisän tilauksen aiheuttamasta lisätyöstä johtuen.

10. Lisätyöt ja laskutettavat työt

Toisinaan tilauksien yhteydessä saattaa tulla lisätyötä esim. tilaukseen liittyvien lisäselvityksien (esim. tulli- ja veroselvitykset, täytettävät lomakkeet) tai erityistoiveiden (esim. lahjapakkaus) osalta. Jos lisätyö aiheutuu asiakkaan vuoksi, veloitamme kaiken aiheutuvan lisätyön suoraan asiakkaalta. Veloituksemme lisätyöstä on 50,00e/h ja minimilaskutus on 0,5h. Laskutettavasta työstä ilmoitetaan aina asiakkaalle ennen työtä, mikäli mahdollista.

11. Yhteystiedot

Kaikissa tuotteisiin ja tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät parhaiten täyttämällä yhteydenottolomakkeen tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@paperipiste.fi.